2014. január 25., szombat

1-2.Díjam

Sziasztok! 
Szeretném megköszönni ezt a két díjat Réka S.-nek és Dodoo-nak! Nagyon boldoggá tettek vele.
A mai nap folyamán megérkezés még a következő rész is!

1.Díj

Szabályok:

Írj magadról 11 dolgot
Válaszolj 11 kérdésre
Tegyél fel 11 kérdést
Küldd tovább 11 embernek

11 dolog magamról:

1.Gondolom arra már mind rájöttetek, de imádok írni!
2.Az írás mellett még olvasni is nagyon szeretek!
3.Három napja találtam rá egy könyvre, ami nagyon megtetszett és szerintem érdemes elolvasni. Obszidián Ha valakinek felkelti az érdeklődését az nyugodtan írjon rám és én elküldöm neki a könyvet!
4.Mostanában hanyagoltam az olvasást, mivel nem volt rá időm, de múlthéten, nem ment az írás így olvastam és jó volt újra visszatérni ahhoz, amit szeretek még csinálni az íráson kívül is.
5. Tizedikes vagyok és már az agyamra megy a tanárok hülyesége az utolsó hetekben...
6.Imádok sokáig aludni, de ki nem?
7.Most nyugodtan mondjátok, hogy hülye vagyok, de én nem szeretem a havat. A téllel semmi bajom, de a hóval nagyon sok!
8.Egyszer szeretnék eljutni Londonba és ezt nem a fiúkért mondom csak, hanem magáért a városért, ha nem lennének ott akkor is egyszer ellátogatnák!
9.Alig várom, hogy vége legyen az első félévnek!
10.Néha annyi ötlet van a fejemben, hogy lassan azt hiszem meg fogok bolondulni tőlük és ahogy olvasok egyre több ötlet gyűlik, aminek örülök...
11.Nem tudom mit mondhatnék még, így még egyszer megköszönöm a díjakat!

11 válasz:

1.Mióta blogolsz ?
Lassan már egy éve.
2.Miért kezdtél el írni ?
Ez a legegyszerűbb kérdés. De te tudod is rá a választ! Réka miatt kezdtem el blogolni, de már előtte is írtam.
3.Honnan jött a legelső ihleted ?
A legelső ihletem az egyik könyvből jött, amit olvastam, de mint már mondtam ez még azelőtt volt, hogy blogoljak.
4.Mi indított el az írói pályán ?
Erre nem tudok válaszolni, nem tudom...
5.Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel ?
Könnyebb azt elmondani, ami nem szeretnék lenni. Ami tuti, hogy nem leszek az a tanár és az orvos.
6.Milyen országokba szeretnél el jutni egyszer ?
Anglia, USA...
7.Van példaképed ?
Igen.Anyukám.
8.Ha igen, akkor ki ?
Erre már válaszoltam.
9.Van háziállatod?
Ha a halak azoknak számítanak akkor igen.
10.Kedvenc vad állatod ?
Tigris, azt hiszem.
11.Hanyadikos vagy ?
10.

11 kérdésem:

Szeretsz olvasni?
Ha igen akkor milyen könyveket?
Ha nem akkor pedig miért nem?
Mióta blogolsz?
Mi vett rá, hogy blogolni kezdj?
Van kedvenc könyved/blogod?
Milyen városokba szeretnél eljutni egyszer?
Szereted a telet?
Indokold meg a válaszod.
Felszabadít az írás?
Volt már olyan, hogy azt érezted, hogy neked nem megy az írás?

11 személy



2.Díj

A következő díj, ha jól értettem akkor egy különleges díj. A neve közösségdíj,ami egyben a legjobb írót is illeti.Az a célja,hogy jobban odafigyeljünk egymás blogjára,és tiszteletben tartsuk az írókat.. Nagyon szépen köszönöm még egyszer Dodoo-nak. A szabályokat, ha nem teljesítitek én nem haragszom meg, nem akarok senkit se kötelezni rá, csak aki szeretné az tegye.





Szabályok:

1.Iratkozz fel a küldő blogjára! ( amelyik blogodra kaptad a díjat,annak az összes írójára vonatkozik)
2.Légy rendszeres olvasója a blognak és kommentelj! ( amelyik blogodra kaptad a díjat,annak az összes írójára vonatkozik)
3.Küld vissza neki a díjat!
4.Válaszolj 5 kérdésére! ( amelyik blogodra kaptad a díjat,annak az összes írójára vonatkozik)
5.Írj magadról 5 dolgot! ( amelyik blogodra kaptad a díjat,annak az összes írójára vonatkozik)
6.Majd küld tovább a díjat minimum 5 embernek. ( ha magadtól nem ismersz annyi blogot,aminek küldhetnéd, látogass meg egy-két FB csoportot )
7.Minden szabályt kötelességed betartani,mivel ezzel jobbá teszed a többi író életét is. Ezzel a díjjal támogatod őt,hogy ne adja fel amit csinál.
8.Mielőtt kirakod a díj képét,mindenképpen tüntesd fel ezt a kis szöveget: A neve közösségdíj,ami egyben a legjobb írót is illeti.Az a célja,hogy jobban odafigyeljünk egymás blogjára,és tiszteletben tartsuk az írókat.
9.Köszönjük,hogy hozzájárulsz a továbbadásához. :)
10.Ha egyszer visszakapod a díjat,már ne küld vissza.(akkor az egy örök körforgás lenne)
11.Kötelességed a teljes szabályzatot továbbküldeni,kivétel nélkül.

5 válasz

1.Miért akartál író lenni?
Meg akartam mutatni a többieknek, hogy mi rejtőzik a fantáziámban.
2.Mi/vagy ki improvizált az írásra?
1.baránőm 2.az egyik blog 3.könyvek és természetesen a fiúk.
3.Melyik a kedvenc számod?
Sok van, de inkább mondok csak kettőt. 1D -Don't forget where you belong és Happily
4.Cica vagy kutya?
Mindkettőt imádom, de pár napja inkább a cicák felé húzok.
5.Mi a fontosabb egy blogon? A design vagy a történet?
Szerintem a történet a legfontosabb, de a design is az, hiszen egy jó blognak nem csak a története kell jó legyen, hanem a designja is.

5 dolog magamról

Bocsi de az előbbi 11 is alig tudtam megírni, szóval ide is azokat írnám.

Emberek akiknek küldöm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése